Projekt dofinansowany z funduszy europejskich
BRITOP LIGHTING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
pn. „Rozwój współpracy gospodarczej i promocja działalności firmy
BRITOP Lighting Sp. z o.o. na arenie międzynarodowej.”
Nr projektu: RPOP.02.04.00-16-0004/19
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
II Oś priorytetowa: Konkurencyjna Gospodarka
Działanie: 2.4 Współpraca gospodarcza i promocja
OKRES REALIZACJI PROJEKTU: 01.01.2020 r. – 30.06.2020 r.
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 303 350,00 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWNIA: 178 976,50 PLN
Celem projektu jest rozwój współpracy gospodarczej i promocji firmy poprzez realizację zadań umożliwiających wejście na nowe rynki zbytu niemiecki i szwedzki.
Zaplanowane w projekcie działania ukierunkowane będą na:
- wsparcie opracowania nowych modeli biznesowych w tym strategii dla działań międzynarodowych, otwieranie nowych kanałów biznesowych, dywersyfikacji geograficznej lub sektorowej (TYP 1);
- wsparcie współpracy gospodarczej przedsiębiorstw w wymiarze krajowym i międzynarodowym (TYP 2); - promocje przedsiębiorstw, w tym udział w wydarzeniach krajowych i międzynarodowych, m.in. w targach, pokazach technologii, jako część projektu, znajdująca uzasadnienie w strategii rozwoju przedsiębiorstwa lub wprowadzonych nowych modelach biznesowych (TYP 3).
Efektami bezpośrednimi realizacji projektu będzie wsparcie Wnioskodawcy w zakresie internacjonalizacji działalności, doradztwa specjalistycznego, wsparcie realizacji przedsięwzięć informacyjno-promocyjnych o charakterze międzynarodowym, oraz zainwestowanie środków własnych.
BRITOP LIGHTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
pn. „Promocja marki produktowej Ennie firmy BRITOP Lighting Sp. z o.o. na rynkach zagranicznych.”
Nr projektu: POIR.03.03.03-16-0018/20
III Oś priorytetowa: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
OKRES REALIZACJI PROJEKTU: 01.06.2020r. – 30.10.2023r.
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 654 238.00 PLN
WARTOŚĆ DOFINANSOWNIA: 327 119.00 PLN
Celem głównym projektu jest wzrost konkurencyjności firmy BRITOP poprzez promocję marki produktowej Ennie na rynkach zagranicznych oraz rozwój działalności eksportowej.
Udział firmy w programie promocji branży meblarskiej ma na celu wypromowanie marki mającej szansę stać się mocno rozpoznawalną na rynkach zagranicznych, w tym
na rynku Francuskim, Włoskim, Hiszpańskim oraz ZEA. Projekt przyczyni się do lepszego i szerszego dostosowania produktów do preferencji danych regionów oraz dalszego rozwijania innowacyjnych rozwiązań firmy skierowanych dla branży meblarskiej.
Rezultatem projektu będzie wzrost rozpoznawalności marki Ennie na rynkach zagranicznych poprzez nawiązanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami, co w efekcie przełoży się na podpisanie zagranicznych kontraktów handlowych, wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport, w tym także wzrost przychodów ze sprzedaży
na eksport produktu będącego przedmiotem projektu.